ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ІНОЗЕМНИМ СТУДЕНТАМ

Автор(и)

  • Наталія Косенко
  • Юлія Левашова
  • Аліна Коваленко
  • Олена Лебедєва

DOI:

https://doi.org/10.30837/nc.2020.1.65

Ключові слова:

навчальні заняття, природничі дисципліни, адаптація, системний підхід.

Анотація

Присвячено питанням викладання предметів циклу природничих дисциплін для іноземних студентів різних спеціальностей. Зосереджено увагу на особливостях побудови занять, структурі навчальних курсів, методах і прийомах викладання дисциплін. Указано на труднощі, які виникають під час викладання цих предметів іноземним студентам. Підкреслено важливість міждисциплінарних зв’язків, а також запропоновано способи раціонального опрацювання теоретичного матеріалу іноземними студентами.


Посилання

Закон України «Про вищу освіту» // Урядовий кур’єр. № 146 (5275). 13 серпня 2014. с. 7.

Стратегія реформування вищої освіти в Україні до 2020 року (проєкт) [електронний ресурс].

Фіцула М. М. Педагогіка вищої школи : навч. посіб. / М. М. Фіцула. 2-ге вид., доп. кїв : академвидав, 2010. 456 с.

Диченко Т.В. Методика навчання хімії іноземних слухачів підготовчих факультетів : дис. канд. пед. наук : 13.00.02/ Диченко Тетяна Василівна. суми, 2015. 221 с.

Булгакова Н. Б. Методика викладання у вищій школі : навч. посіб. / Н. Б. Булгакова, В. О. Рахманов. київ : наУ, 2012. 204 с.

Матвієнко Т.В. Роль інтерактивних форм навчання під час екологічного виховання студентів у ВнЗ // Інформаційні технології в освіті, науці та виробництві. 2013. №3(4). с. 218-223.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті