ЧІКАҐСЬКА ШКОЛА ДЖОНА ДЬЮЇ

Автор(и)

  • Станіслав Пазиніч
  • Олександр Пономарьов
  • Максим Черемський

DOI:

https://doi.org/10.30837/nc.2020.1.22

Ключові слова:

дитина, імпульси, інстинкти, захоплення, досвід, дослідження, драматизація, органічний метод навчання

Анотація

Присвячено видатному американському педагогу-гуманісту, філософу та психологу Джону Дьюї. Педагог є засновником легендарної Чікаґської школи з органічним методом навчання. Велику увагу Дьюї приділяв вивченню внутрішніх імпульсів та потягів дитини, які вважав природними ресурсами її активного розвитку. тому учні здобували знання на основі своїх інтересів і захоплень. У школі діти грали, експериментували, винаходили, завдяки чому вони не лише пізнавали світ в усій його красі, але й творили та оволодівали необхідними для життя уміннями та навичками.

Посилання

Українська радянська енциклопедія в 17 томах ; за ред. М. П. Бажана та ін.). т. 4. київ : ан УРсР, 1961. с. 384.

Дьюи Дж. Введение в философию воспитания. Москва, 1921. 63 с.

Хрестоматия по истории зарубежной педагогики ; под ред. а. и. Пискунова. Москва : Просвещение, 1981. с. 489–500.

Дьюи Дж. Школа и общество. Москва : тип. торг. дома а. Печковский, П. Буланже и к°, 1907. 60 с.

Dewey John The School and Society. Chicago: A Statement of The University Elementary School, 1907. 129 p.

Дьюи Дж., Дьюи Э. Школы будущего. Москва : Работник просвещения, 1922. 152 с.

Дьюи Дж. Психология и педагогика мышления. Москва : Мир, 1919. 202 с.

Дьюи Э. дальтонский лабораторный план. Москва : новая Москва, 1923. 153 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті