Interactive method of teaching industry rights in the conditions of distance education
DOI:
https://doi.org/10.30837/nc.2023.3.94Keywords:
method, discipline, law, education, case, format, training, algorithm, task, stormAbstract
Distance education has been actively introduced in Ukraine during the last three years. During this period, the white pandemic COVID 19 and from February 2022 martial law was introduced. In these conditions, the distance form of education becomes the main one. Distance education uses different teaching methods. The interactive method is aimed at the cooperation of the teacher and students: communication skills are developed. Students get access to non-traditional sources of information, the efficiency of independent work increases. Distance education has disadvantages: the difficulty of self-control of knowledge, the need for self-discipline and self-motivation to acquire knowledge. Training is implemented using Google Meet, Moodel, Padlet and other platforms and tools.
When studying administrative, civil, criminal, family law, teachers use the following interactive methods: "case method" (solving situational tasks), "round table" (preparation of reports-presentations and their discussion), "brainstorming" (method of group operative solution of a certain problem in a limited time), "binary method"( combines blocks of knowledge from two different academic disciplines), "3-2-1 method"( provides teacher-learner communication feedback, reflection) and others. These are methods of intensive training. Interactive learning methods contribute to cooperation, interaction, success, intellectual and professional capacity, which determines the acquisition of high-level knowledge and competences by students of higher education, in particular in the field of legal disciplines.
References
Абакумова О.О. Феномен дистанційної освіти. Київ, 2021. 212 с. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://ela.kpi.ua/bitstream/ 123456789/48669/1/Fenomen.pdf; Вища освіта в умовах карантинних обмежень та соціального дистанціювання / С.П. Гринюк, М.О. Желуденко та ін. Кропивницький, 2021. 140 с. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://lib.iitta.gov.ua.pdf; Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога ; за наук. ред. І.П. Воротникової. Київ, 2022. 256 с.
Вища та фахова передвища освіта. Основні виклики //Освіта України в умовах воєнного стану : інформаційно-аналітичний збірник. Київ, 2022. С.163 – 190. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalnaserednya/serpneva-konferencia/2022/Mizhn.serpn.ped.nauk-prakt.konferentsiya/Nauk-metod.zbirnyk-Osv.Ukrayiny.v.umovakh.voyennoho.stanu-20Innovatsiyna.ta.proyektna.diyalnist.pdf
«Дистанційка» та війна: як досвід пандемії допоможе українській освіті. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://dif.org.ua/article/distance-learning; Освіта і війна в Україні. URL: https://cedos.org.ua/researches/osvita-i-vijna-v-ukrayini-24-lyutogo-1-kvitnya-2022/; Українська вища освіта в умовах війни: виклики та зміни. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://osvita.ua/vnz/reform/88694/
Гречановська О.В., Манглієва Т.Н. Сутність та використання кейс-методу в навчально-виховному процесі вищої школи. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://ir.lib.vntu.edu.ua/bitstream/handle.pdf
Дистанційне навчання – старт із сьогодення в майбутнє (6 – 7 квітня 2023 р.). Харків, 2023. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://karazin .ua/announces/vseukrainska-naukovo-praktychna-konferentsiia-z-nbsp-mizhnar/; Дистанційне навчання у ЗВО: моделі, технології, перспективи (28 квітня 2021 р.). Львів, 2021. 111 с. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://financial .lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/08/KRUHLYY-STIL-RP-2021.pdf; Дистанційна освіта: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти (30 листопада 2022р.). Київ, 2022. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=AdxVKpNLREc&ab_channel
Кононец Н. Специфіка проведення онлайнових бінарних занять в умовах цифровізованого освітнього процесу при підготовці фахівців-економістів // Витоки педагогічної майстерності. 2021. Вип. 28. С.92 – 97. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://dspace.pnpu.edu.ua /bitstream/123456789/ 18636 /1/KONONETS.pdf
Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://vnmu.edu.ua/downloads/other/konc_rov_dystan_osv.pdf
Пак Н. Т. Дистанційне навчання: переваги та проблеми // Дистанційне навчання у ЗВО: моделі, технології, перспективи (28 квітня 2021 р.). Львів, 2021. 111 с. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://financial .lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/08/KRUHLYY-STIL-RP-2021.pdf
Піраміда навчання Едґара Дейла. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://fsp.kpi.ua/en/piramida-navchannya-edgara-dejla/
Попович Д. В. Удосконалення дистанційного навчання у вищій освіті // Дистанційне навчання у ЗВО: моделі, технології, перспективи (28 квітня 2021 р.). Львів, 2021. 111 с. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://financial .lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/08/KRUHLYY-STIL-RP-2021.pdf
Решота О. А. Гейміфікація як інноваційний інструмент підвищення ефективності дистанційного навчання // Дистанційне навчання у ЗВО: моделі, технології, перспективи (28 квітня 2021 р.). Львів, 2021. 111 с. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://financial.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/08/KRUHLYY-STIL-RP-2021.pdf
Сидоренко Т.М., Петькун С.М., Новак О.М. Дистанційна освіта: проблеми та перспективи // Інноваційна педагогіка. 2021. Вип. 35. С. 45 – 48. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://innovpedagogy.od.ua/archives/2021/35/10.pdf; Ткаченко Л. В., Хмельницька О. С. Особливості впровадження дистанційного навчання в освітній процес закладу вищої освіти // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2021. № 75. Т. 3. С. 91 – 96. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://pedagogy-journal.kpu.zp. ua/archive/2021 /75/part _3/20.pdf; Ященко Е., Левандовська І. Дистанційна освіта в освітній діяльності вищої школи: виклики часу // Педагогіка. 2021. № 1. С.124 – 134. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://dspace. wunu. edu.ua/bitstream/BE.PDF
Стратегії розвитку вищої освіти в Україні на 2022 – 2032 роки. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://osvita.adm-km.gov.ua/?p=3131